|SOKONGANPADU|

Thursday, November 10, 2011

aidiladha

cak!bukan cicak.salam aidiladha..tak terlambat lagi kan?sebab still bergema takbir raya for 1 week right?semua adik beradik balik berkumpul rumah bonda tercinta.start dari hari tu handfon diabaikan.lagipun tak de sape nak call saya.sebab saya bukan PM negara pakistan dan sewaktu dengan nya.malam before nak raya.gosip dengan kakak-kakak tersayang..yang aku heran..dorang lagi taw pasal artis walaupun surirumah sepenuh masa dan duduk dalam ladang.kui3.takpe mungkin akak-akak saya sebelah rumah artis-artis terkenal =,=
then,malam tu jugak we all buat satay lepas lemang siap dibakar dengan jayanya.umi yang tungkus lumus.tugas ak macam biasa kemas rumah dan amuk satu rumah sebab rumah da dikemas elok rapi bagai datang 3 gengster kerdil menghuru-harakan rumah yang dah cantik rapi.baru 3 org anak buah dah huru hara rumah.kalau 8?adeh!takpe-takpe.sekurang-kurangnya dorang jadi tempat aku lepas geram.hahahaha.maksu yang baik.saya la tu..........(jangan buat muka meluat sambil bace ayat ni.plis2)
malam tu jugak penuh kan perut dengan juadah macam-macam.satay masin sikit.abg sulung merangkap chef punya kije terlebih masuk garam.tapi mantop..sedap.yum3.pagi raya..siap-siap pakai bju raya la kan...tiba-tiba...akak no 3 tegur..........."nak gi mana pakai baju kurung..tugas u kan di dapur.pakai trek suit sudah." 
waaaahh....ayat menusuk jiwa tu!lalu saya membalas dengan nada lembut "saya nak cantik didapur"
mancabar kesabaran saya
meriah rumah pagi tu.rindu suasana macam ni lagi.tengah hari sikit gerak ke kuantan..beraya umah makteh..2 car dengan bilangan penumpang yang tak la ramai..fmily kakak ely n family kak dayah.fmily saya invisible lagi..hajat nye nak pegi main air kat gambang waterpark after g beraya tapi tak kesampaian sebab dah petang sangat..so...we decide untuk mengukur luas kawasan waterpark tu je. di bawah ni hasil dari lawatan ke sana.k bai.
.
.
.
.
.
.
kami b3.dgn 3 si cilik..tu bukan ank sya.ank buah ye.harap maklum.
.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...