|SOKONGANPADU|

Thursday, November 17, 2011

stress la sangat

sedap kan suara di atas?haa..baik cakap ye!kalau tak.erm..kalau tak...blah!hoho..time exam ni aku memang rjin mendengar lagu,melukis kartun huduh,menulis blog.dan membaca......errr..tol ke rajin membaca?haha.tipu!dah penat study sejam dgr la lagu utk 4 jam.err.bagus kan?bosan cepat sgt datang kalau ngadap buku.bosan atau stress?stress celah mana tah.alasan semua.aku buikan ulat buku.tapi aku ulat blog.ngerr..sedangkan esok aku ada paper pngajian malaysia.harusla memerlukan semangat kerajinan membaca kan?okey2 aku dah study ptg tadi.iye.so jangan bising.ayat nak putar utk essei dalam dewan esok pon dah ade.ngerr..dah-dah.nak tgok bola msia lwn indonesia..tgok kt tenet.hebat kan?korang ade?k.bai.

p/s:saya budak masih blajar utk menjadi pelukis.ngerr.

2 comments:

  1. rajin nye ko....kalau x dpt jawab panggil aku...aku kan superw0men ! ahakz ! :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...