|SOKONGANPADU|

Friday, January 27, 2012

Broadband ke siput ni?

Sinonim dengan broadband adalah Bil.Kalau bil lambat bayar maksudnya loading macam siput Gary.
harap line wifi memang tak berdaya la daku. Kesian mereka-mereka yang takde broadband siput sedut macam gua nih..bagila mereka-mereka guna line wifi yang pemalu lagi sopan tu.Atas alasan broadband siput lembap(asal lembap jek siput jadi mangsa)hasrat nak membayar bil belum masanya,sebab sumber keewangan bulan ini agak boros.Minggu depan la kot tu pun kalau daku ingat la.Atas alasan broadband yang aku rasa nak muntah ijau nunggu loading aku agak kurang berFB..tapi berBLOG memang rajin.blinkblink(**)
walaupun merangkak-rangkak loading tapi daku gagahkan diri.sudah hobi apa daku kesah.
Dengan ini aku nak maklumkan aku bakal menerbitkan blog kedua milik daku sendiri.Bukan sebab ramai follower sampai tak muat space.haha
Ini disebabkan finalyearprojek daku lah yang suruh buat blog pejadah tah.
Hah memang terbaiklah kan,blog peribadi pun jarang-jarang hupdate.sudahlah line siput loading manjang.Aku bukan ada kuasa penyabar yang mampu bertahan,sapa mau tolong bayarkan broadband saya?hangkatlah kaki!=.=
notakaki:jeles tengok orang keluar jenjalan.ah bosan!

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...