|SOKONGANPADU|

Friday, January 27, 2012

hobi sambil merindui memori

sedang sibuk aku jalan-jalan tengok blog orang,banyak yang aku dapat maksud aku info la.
1st week masuk kelas bi my beauty lecturer tanya aku,apa hobi awak..so dengan otak yang tengah kena kejutan aku pun slumber jawab..blogwalking madam!err..blog walking????how???alamak..silap-silap..nak cakap suka baca blog orang..argh,gasak la.hakhak.madam pun buat muka blur-blur dan memag aku tahu madam ni cantik,niat nak mintak petua muka cantik lepas habis jek kelas =,=
owh,u call blog walking?not reading blog?hambik!aku pun tersipu-sipu malu..argh pedulik..janji ada hobi.haha
rindu pulak zaman nakal masa aku study kat ilp dulu.Aku antara student nakal dan paling kecik.haha..sampai dapat nama "cik"..pagi-pagi dah kena jogging satu bengkel,lompat bintang.ha,haruslah aku tak pernah skip okeh.Agak lasak zaman ilp dlu.sebab aku campur kelas laki pompuan.dan kaum adam lagi banyak dari hawa.Bagai satu keluarga dalam kelas tu.Antara batch paling nakal batch aku lak.haha
caye tak aku jadi penolong ketua kelas?pelik kan..tapi nak buat macam mana sebab dah muka daku jujur lagi amanah =,=
aku rindu korang semua..rindu sangat...(TT)
moga kita semua dipertemukan..moga kalian semua berjaya dalam bidang masing-masing.
aku paling ayu kan???haha

-ni kembar  aku yang mencetuskan lagi kenakalan ku-

korang memang hyper
ololo
rindurindu
notakaki:bila aku nak kawen?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...