|SOKONGANPADU|

Monday, January 30, 2012

sebelum lelap mata ku

Hajat hati nak tidur dan study.bhahahaahaha..Tapi bila hobi mengatasi segala-galanya aku abaikan hasrat.wuwuwuwuwu..(TT)Blogwalking penyakit aku sem ni.tak tahu kenapa makin menyerlah.Mata meniliti screen laptop dan suara-suara bergelak hilai tawa rakan-rakan menjadi background hobi ku namun tak ku hiraukan.ngehngehngeh.
salahkan mereka di bawah ni sebab daku mengabaikan hajat yg pertama tadi...tapi serius memang aku gelak ketawa senyum sorang-sorang baca entry-entry mereka.Then,banyak info beb!sukew sangat aw..(versi gedik.oh ,peliss..)
ok-ok..aku nak promote blog dorang ni..kalau korang rasa bosan,sedih,kecewa dan sebagainya...silalah baca comfirm gelak macam orang gila.hehe..tapi aku tak la sampai gila =.=

  1. Gitar putih
  2. Tanganpunyakerja
  3. Terbangtinggitinggi
  4. Rasukankentutgua
search la..Aku tak larat dah nak gelak.time to sleep.
hokeh bai!

notakaki:rasa teringin nak pakai skirt..(++)..(skirt labuh okeh,bukan yang pendek paras lutut!)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...