|SOKONGANPADU|

Thursday, February 9, 2012

aku dulu dan kini

setelah aku fikir masak-masak sampai nk hangus otak nih..dengan baik hati dan tulus murni aku update entry ni untuk tatapan korang yg sudi baca.Buat pertama kali aku tunjuk wajah-wajah muka ku dari baby..bukan bab1 okeh!dan wajah ku masa kini.silalah tatap wajahku..auwauwauw..


....
..
...
..
..
.
.
ni time aku bby taw..tak ingat umur berapa,tapi giler comel kan?makcik-makcik aku
semua rebut-rebut nak jadikan aku anak dorang,pipi aku jangan cakaplah kan,selalu jadi mangsa
kena cubit-cubit..ah rimas!!
...
..
.
.
ni time aku besar sikit lah..lagi lagi dan lagi comel tahap tak tahu nak cakap..
dan hari ini baru aku sedar secara normal bila tengok adik Mia sara ala yang budak kecik 
pandai berlakon tu yang anak angkat lisa surihani yang nak kawen ngn yusri tu..penat lah weh nak terang!muka adik mia sara tu macam aku masa kecik-kecik..
sangat bangga..blinkblinkblink(**)
..
.
.
..
..
ni pulak time aku remaja dah..aku tahu korang nak cakap ape
bapak comel kan?!bhahahahha..
well..lalalala
ramai usha aku time ni
maklumlah zaman cinta monyet lah kan..
mintak no henpon bagai tapi demi menjaga hati
aku selalu bagi no makayah aku
(>_<)
...
...
.
.
.
...

taaaaaaarrrrrrraaaaa!!!kini...inilah aku...oh awesome muka aku kan?ramai orang cakap
muka aku macam nora danish..pelik-pelik..
padehal aku tak kenal nora danish tu sape weh?

.....
..
..

sekian.kbai!


notakaki:mamat korea ajak kawen.aku dalam dilema.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...