|SOKONGANPADU|

Tuesday, February 7, 2012

::Yang pergi tetap akan pergi::

assalamualaikum...
hye semua..moga sehat hendaknye...rindu blog sesangat.Walaupun baru 5 hari tidak menatap mu..ahakz!
Almaklumlah cuti lama kan...cuti maulidur rasul dan thaipusam..Sebelum tu tidak terlambat untuk aku ucapkan salam maulidur rasul..
dan pada hari sabtu mggu lepas bersamaan 4/2/2012...kembalinya nenda tercinta ke rahmatullah...dalam lingkungan pukul 8.00am..dirumah bondaku.Aku yang ingat nak bercuti rumah kakak tercinta terpaksa batalkan hajat dan terus balik rumah..sayu hiba bila tiba aku sampai jek depan rumah...
Alhamdulillah sempat menatap wajah nenda buat kali terakhir dan sampai selesai semuanya...
Aku agak rapat dengan nenda dan aku ccucu bongsu sekali..
Segalanya berjalan lancar...
Moga rohnya tenang disana dan ditempatkan dikalangan orang beriman....Alfatihah..

Notakaki:Tiada yang abadi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...