|SOKONGANPADU|

Friday, February 10, 2012

SLIPPER KAU HEBAT?


Korang kenal gambar atas tu?
comfirm lah kenal.Kalau jawab tak kenal..eh kau dari planet mana?
okeh,selipar nih standard mahal gila babas tak silap aku..sebab aku tak mampu nak beli (TT) dan aku tak pernah ada koleksi selipar standard mahal gilak nih.Budak-budak hostel aku memang sepah-sepah pakai selipar ni(bajet kau hotkan)
aku tak marah lah kan nak pakai selipar ni.Tapi menyebabkan aku bengang,selipar yang standard dekat kaki manusia normal ni berada dalam sinki tempat aku selalu basuh muka.Okeh,bagi aku jijik amat.Bayangkan lah sinki tu tempat basuh cawan lah kan,pastu selipar kau yang mahal tuh baru lepas kena kencing kucing kau campak dengan penuh sopan dalam sinki milik semua student pompuan.Mulanya kau nak basuh kan.Tapi kau biar untuk 2,3 jam..ish geram mak!Kalau aku tak nampak takpe lah kan.Tapi masalahnya.....depan idung aku..Wahai hamba Allah..tolonglah jadi pembersih untuk semua orang sekali..bukan pembersih untuk kaki kau sorang.Bukan aku sorang bising,masalahnye semua geleng-geleng tengok selipar tu..Kalau ada kesempatan dan kau ulang balik perbuatan terpuji kau ni...selipar tu bakal jadi sup!mahal ke tak ada aku kesah?!



notakaki:putih itu suci bersih(>_<)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...