|SOKONGANPADU|

Saturday, August 20, 2011

OH MUKA BUKU!


korang taw kan apa benda alah ni? 


xkan xtaw kot...
ini muka buku..benda ni banyak kekurangan dan kebaikkan..
tapi setakat hari ni aku dapat merasa dua-dua.Aku rasa kalau org yang takde benda ni lg  bguih.singkatan bg benda ni FB.benda ni gak banyak rosak kan hubungan orang.
melalui pengalaman aku dan tengok pengalaman kawan-kawan aku naik seram lak.
tapi nak buat macam mana aku sendiri ada benda ni. ramai bertemu cinta di FB ni(termasuk aku..errr)tapi cinta sementara.haha..so,korang tahu la kan kenapa aku kata benda ni ada keburukan nya.korang da besar so pandai la pikir.Ni nasihat untuk aku jugak.Boleh go on dengan FB tapi jangan terlalu taksub okeih?bahaya.kebaikkan pulak.kawan-kawan zaman tadika dulu boleh bertemu balik.mesra balik macam ada depan mata.padahal berabad da tak jumpa.Contohnya aku la.mesra macam rapat sangat.HAHA..tapi aku bangga dapat ramai kawan walaupun ada yang aku haram xkenal.Tapi okeih la kan.berkawan biar beribu.berkasih biar satu.Opsss..buat masa ni aku sensitif bab berkasih!HAHA.okeih.jadikan fb tempat berkumpul berkongsi untuk benda baik.bukan tempat bergaduh sakan.Siapa yang kena block dengan aku.rasanya aku buat secara rela atas kesalahan korang sendiri.ampun maaf.sebab aku mungkin tak selesa,tak kenal,meluat baca status kau,atau aku tak mampu nak melayan komen2 kau.salah silap datang diri aku sendiri.Okeih.penat haish menaip.maklumlah dah lama tak menaip di blog!sekian.Kisah muka buku.



                              Safwanahsedek


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...