|SOKONGANPADU|

Saturday, August 20, 2011

TEST!

ujian itu indah,ok saya sedang belajar menerima nya seikhlas hati.kalau boleh scan hati ini mungkin dah remuk.Opss..jangan mengeluh.Allah tidak menguji hambanya dengan ujian yang hambanya tidak mampu tanggung.Terasa diri hina sangat-sangat.trimas utk hinaan yang diberi wahai si wanita.Aku faham kau tengah marah,jadi tiap apa yang kau keluarkan dari mulut kau aku terima.Aku bukn jenis merampas hak orang.Aku sendiri pernah merasa bila kekasih khianati kita dan orang lain cuba fight untuk dapatkan orang yang aku sayang.Dengan penuh rasa kekesalan aku terima apa yang terjadi.Bukan aku xsayang.siapa yang kenal aku mesti tahu cintanya aku pada insan yang aku sayang.Tapi itu semua aku anggap ujian.Aku sendiri taknak kecewa...orang gila pon xnak kecewa kot..;)
thankx buat kawan-kawan yang faham aku.Mungkin tanpa nasihat korang dan kalau xkuat aku mayb jadi GILA.
ujian mandarin pon aku jawab macam ape jek.OMG..madam da kerut pandang muka aku.dalam hati..argh..janji aku da buat,dah aku melayu tulin kot.memang tak la nk cakap benda alah 2.Ni lagi satu aku musykil.pejadah paksa orang belajar mandarin ha?nanti aku usulkan pada dean.ahakz!macam berani.Puasa kali ni aku diberi kebahagiaan sementara dan ujian yang indah.
tiba masa menyediakan makanan berkhasiat utk berbuka wif my auntie..Munawarah.cau!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...