|SOKONGANPADU|

Sunday, August 21, 2011

TUKAR MENU

jam dinding menunjukkan pukul 5am.hiyaaaah!dari malam sampi sekarang aku tak tidur.Then,bangun dari katil yang agak empuk bukak loker.hmm..hari ni rasa nak makan benda lain lak.asyik roti jek kan,muka da macam roti. So pilihan aku hari ini adalah makanan paling sedap di dunia...MAGGI!sebelum makan megi aku capai handphone kesayangan taip text "u,i tukar menu hari ni"...nak hantar dekat geng2 aku farahin,entah mamai agaknya tersalah send!adeh..alamak..camno lak leh tersalah antar kek kau!mungkinkah hanya namamu dihatiku???hahahaha.macam bangang!sebenarnya aku nak terangkan yang aku makan megi di waktu sahur. ok serius bukan rekaan aku dah kurus!yihaa..!harap2 akak2 aku jeles dan jebes atas usaha aku untuk kurus.HAHAHAHA..sorry to say la sis baju aku yang kecik2 yang aku segan nak pakai dah muat beb!tapi lepas raya aku tak tahu la kan.,entah gemuk gedabak ke kan.harap tak la.okeih kalau aku tunjukkan menu aku hari ni ye.semoga selera!!!!!!!!





 




                                    






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...