|SOKONGANPADU|

Monday, September 19, 2011

kluang!

Kluang.sampai jugak aku ke sini.tersenyum puas  nampak muka dua hero yg makin nakal.macam-macam halangan datang cini tadi.dengan salah trainnye.dengan beratur nak dapat tiket.sumpah penat!


Mula-mula takut gak la kan.tapi senyum je la.mana tak nya kalau dah sorang-sorang.dalam bas.dapat tempat duduk belakang sekali.sebelah awek cun.okey.dia tido aku pon pasang lagu.layan jiwa.


Bermula la angan-angan ku.macam-macam dalam kepala.macam-macam hal dah jadi.muhasabah diri.mane silap aku.apa patut aku buat.siapa kau sebenarnye?pencinta setia?atau suka mngukir janji 

pada seribu gadis yang dahaga kan kasih sayang dari seorang lelaki.aku hanya mampu berserah padanya.Aku bukan seorang yang pandai berkata-kata.malah mengukir janji di bibir.ecece.

serius!aku tak pandai nak menipu.aku tak reti nak curang atau khianati kasih sayang seseorang.jangan kau curiga if kau dah bagi sepenuh hati pada aku.insyAllah aku tak memungkiri jika kau pun setia

Sebab aku tahu sakitnya kalau dikhianati.ok.dah sampai kluang.habis masa dengan yang tersayang.akk aku serius makin cantik.jeles ade gak.hahaha.die jalan dengan aku orang ngorat dia.habis aku kat 

sebelah ni sapa?hantu?ke tak wujud.adeh.tak pe.aku bangga dapat akak cantik;p

Takpe.nanti muka aku jadi macam dia gak.mana tak tumpah kuah kalu tak kat nasi kan?haha.thnk kak.sorri kalau ada salah silap masa duk sana.panjang umur adikmu datang lagi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...